کد خبر: ۱۶۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳
فرازی از وصیت‌نامه شهدای فارس؛ 

 پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشید

شهید سید مهدی صحرائیان در وصیت‌نامه خود بیان می‌کند: از برادران خود تقاضا می‌کنم که همیشه پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشید و از دوستان خود تقاضا دارم که حجله مرا ببندند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» به نقل از «شاهد نیوز»، شهید سید مهدی صحراییان یکم اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۸ در خانواده‌ای مذهبی در جهرم و دیده به جهان گشود و در دامان پاک پدر و مادری مهربان و دلسوز رشد و تربیت یافت. 

وی پس از گذراندن دوران کودکی، وارد فضای مدرسه شد و مشغول تحصیل گردید و دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت پشت سر گذاشت و با آغاز جنگ تحمیلی علیه میهن اسلامی، وی که تنها ۱۱ سال داشت قصد حضور در جبهه را نمود؛ ولی به دلیل سن پایین و جثه کوچکش با اعزام او موافقت نمی‌شد، ولی مدتی بعد با اصرار و پافشاری موفق شد موافقت خانواده و مسئولین را کسب کند و او نیز که شوق حضور در جبهه‌ها را داشت.

 با اولین اعزام خود را به رزمندگان اسلام رساند و خالصانه با دشمن بعثی به نبرد مشغول شد و سرانجام پس از سال‌ها جهاد در راه خدا، در تاریخ ۲۷/۷/۶۲ در درگیری با گروهک‌های ضدانقلاب در منطقه غرب کشور در اثر شلیک گلوله به پیکر مطهرش، جان به جان‌آفرین تسلیم کرد و به خیل شهدا پیوست. 

 پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشید

وصیت شهید: 

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان. با سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامی و با درود به رزمندگان اسلام و خانواده شهدا و مجروحین و معلولین و جانبازان و اسرا. پدر و مادر عزیزم، برای من گریه نکنید؛ چون که امام برای فرزند خویش گریه نکرد. 

هر پنج‌شنبه بر سر قبر من بیایید و برای من روضه و دعا بخوانید، پیرو خط امام باشید و اگر نمی‌توانید به جبهه بروید در پشت جبهه کمک کنید.

 از برادران خود تقاضا می‌کنم که همیشه پیرو خط امام و ولایت‌فقیه باشید و از دوستان خود تقاضا دارم که حجله مرا ببندند و وصیت من به دانش‌آموزان عزیز این است که اگر نمی‌توانند به جبهه بروند، پشت جبهه در سنگر علم با دشمن صهیونیستی بجنگید که علم مهم‌ترین وسیله‌ای است که می‌تواند در پیشرفت جمهوری اسلامی مؤثر باشد.

انتهای خبر/

برچسب ها: وصیت نامه ، شهید ، فارس
نظرات بینندگان